Verkochte Mack Trucks

Mack RW 613

 

Deze Mack is voorzien van een 350 pk. Mack 6 cylinder motor en een Mack TR2090 versnellingsbak met 9 versnellingen.

 

Eigenaar: Leon Hendriks

Mack MH 612

 

Deze Mack is voorzien van een 500 pk Mack V8 motor en een Mack TRTXL1070B versnellingsbak met 12 versnellingen.

 

De truck is gebouwd in 1989. Het bijzondere aan deze truck is, dat hij op de bedrijfswagensalon in Brussel in 1989 heeft gestaan. Nu is de truck geïmporteerd vanuit België.

 

 

 

Mack N 68

 

Deze Mack is geïmporteerd vanuit de Verenigde Staten en voorzien van een bijzondere Mack Benzine motor. De motor levert 185pk via 5 versnellingen. Het bouwjaar is 1961. De elektrische installatie is 12V en de laadbak heeft een lengte van 4 meter 80.

 

Eigenaar: Van Hezik, Maarssen

Mack G 75

 

Deze unieke truck is geïmporteerd uit Amerika en aangepast op de volgende punten:

 - Ingekorte wielbasis

 - Luchtgeveerd tandemstel

 - 24V elektrische installatie

 - Remmen op vooras

 - Stuurbekrachtiging toegevoegd

 - Gasbijmenginstallatie (voor diesel)

 - Airco

 - Tubeless velgen

 - Interieur volledig vernieuwd

 

 

Eigenaar: Van Hezik, Maarssen

Mack MH 613

 

Deze Mack van het bouwjaar 1989 heeft een treingewicht van 50 ton. De motor is een 500 pk. V8 met een 12-gangen versnellingsbak.

De truck is verder voorzien van bladvering.

 

Eigenaar: Van Den Borne te Reuzel
 

Mack B 61 SX

 

Deze tot origineel gerestaureerde kipper wordt ingezet voor promotie doeleinden.

 

De motor heeft 190 pk en is van Thermodyne type.

 

Eigenaar: Wim Jager te Midwolde

Mack CXN 613

 

De eerste in zijn soort in Europa, geleverd in Belgie. Speciaal naar de wens van de klant op maat gemaakt in de Mack fabriek Verdere aanpassing zoals gewoonlijk uitgevoerd in onze werkplaats.

 

Met de 460 pk elektronische Mack motor (E7-460ASET) met uitlaatgas regeneratie volgens de geldende Amerikaanse milieunormen. De versnellingsbak is een Fuller 15-gangen. De achterassen zijn van Eaton en voorzien van luchtvering.

 

Eigenaar: Ingels Transport, Maldegem in Belgie

Mack CH 613

 

Speciaal uit Amerika geimporteerd met een roll-back systeem voor het laden en lossen van autowrakken.

 

Met een 427 pk elektronische Mack motor (E7-427) en een 9 gangen Mack T2090 versnellingsbak. De achterassen, voorzien van luchtvering, zijn ook van Mack en hebben een ratio van 4.17.

 

Eigenaar: Amerikaanse auto recycling Bernie vd Berg, Axel

Mack R 700

 

Met een 425 pk Catarpillar uitgerust en voorzien van een 13-gangen Fuller versnellingsbak.

 

Eigenaar: Van Hout beheer in Boxtel

Mack MH 613

 

Gefotografeerd bij de intocht van de Mackdag in 2010 te Utrecht.

 

De truck is in 2007 totaal gerestaureerd en voorzien van een 55ton/meter auto laad kraan. Hij wordt gebruikt bij Reco voor het vervoer van bouwmaterialen, stijgers en bouwliften.

 

De motor is een Mack E9-500. De versnellingsbak is een Mack T 2090 met 9 versnellingen vooruit.

 

 

Eigenaar: Reco, Koudekerk a/d Rijn

Mack CX 613

 

Bietencampagne aan het einde van 2005 in Belgie.

 

Met de 460 pk elektronische Mack motor (E7-460) doet hij niet onder voor Europeesche modellen. De versnellingsbak is een Fuller 15-gangen. De achterassen zijn van Eaton en voorzien van luchtvering.

 

Eigenaar: Ingels Transport, Maldegem in Belgie

Mack B 73S

 

Geïmporteerd vanuit de U.S.A.

 

De 6-cylinder Cummins motor levert 290 pk. De truck is voorzien van een 15-gangen Mackversnellingsbak en is gebouwd in 1965.

 

Eigenaar: Cees van Heezik, Utrecht

 

Bijzonderheden: De motor is voorzien van een gas-installatie die gas bijmengt als vermogen gevraagd wordt.

Mack RW 612

 

Deze Mack heeft gereden voor een zeer bekend koeriersbedrijf en is nu wederom van een koeriersdienst.

 

Motor 350 pk Mack (E6-350)

De truck is voorzien van een originele Mack (E6-350) 350 pk 6 cylinder motor en een Mack TRTXL1070 versnellingsbak met 12 versnellingen. De truck is gebouwd in 1992.

 

Eigenaar: Skynet, Amsterdam

Mack RW 613

 

De Truck is uit Belgie gehaald en wordt momenteel opgeknapt en gemodificeerd voor gebruik op de Nederlandse wegen.

 

De V8 motor levert 400 pk en de versnellingsbak telt 10 versnellingen. Het tandem-stel is luchtgeveerd.

 

Eigenaar: Henri Hardenberg, Stadskanaal.

Mack RB 688S

 

Maximaal treingewicht met zwaar-transport-verklaring tot 123 ton. Deze Mack is voorzien van een 6 cylinder motor met een totale inhoud van 12 liter, wat 320 kW vermogen oplevert. De totale aandrijflijn is  van Mack-fabrikaat.

 

Deze truck wordt vooral ingezet in combinatie met een dieplader.

Eigenaar: Boer, Meerkerk

Mack Superliner RW713

 

Maximaal treingewicht met zwaar- transportverklaring tot 123 ton. De motor is leverbaar in een 6- of 8- cylinder uitvoering met een vermog-en van 261 kW tot 380 kW.

De totale aandrijflijn is  van Mack-fabrikaat, maar is ook leverbaar met een Fuller-versnellingsbak.

 

Deze truck is inzetbaar als werk- of showtruck.

 

Eigenaar: Jan Hoek, Maarssen (Lageweide Transport)

Mack Ultraliner MH613

 

Maximaal treingewicht met zwaar-transportverklaring tot 123 ton. De motor is een 8-cylinder uitvoering met 500 pk. De totale aandrijflijn is  van Mack-fabrikaat.

Deze truck is in Nigeria een tweede leven begonnen.

 

Nog meer afgeleverde Mack trucks

 

 

 

 

 

 De twee afgeleverde Vision
 modellen van Ingels te
 Maldegem samen naast
 elkaar op de foto in het
 Belgische land.

 Foto: Gerlof Buurman


 Linker foto:

 Mack MH-612
 Eigenaar: Marco Spee te Benschop
 Foto: Niels Jansen

Foto links en hier rechtsonder gemaakt door:
 
Niels Jansen