website header logo checkpoint A    

Een feilloze check-in
voor een succesvolle start
van je event

 
Ook voor het onthaal en de check-in van je gasten bieden we een service op maat. Wij garanderen een vlot onthaal zonder papieren lijsten en lange wachtrijen. Door onze geautomatiseerde check-in identificeren we je gasten snel en vlot op basis van naam of barcode op de bevestigingsmail. Op die manier heb je op elk moment een perfect zicht op de aanwezigen.

Wij staan aan het hoofd van jouw onthaalteam


Checkpoint Avaardigt ter plaatse een eventexpert af die jouw team van hostesses of eigen medewerkers aanstuurt. Onze eventexpert installeert en controleert de goede werking van alle check-in tablets of laptops.

We zorgen voor de vereiste briefing en instructies van het onthaalteam. Tijdens de check-in monitoren we het goede verloop en sturen we meteen bij waar nodig.

 
 

 
   

 

Check-in met tablets of laptops

Afhankelijk van de specifieke omstandigheden verzorgen we het geautomatiseerde onthaal met tablets of laptops. Vooraf testen we altijd de specifieke configuratie voor jouw event uit in onze eigen kantoren. Op die manier komen we steeds perfect voorbereid op het terrein.

Bij het inchecken verschijnt meteen voor elke bezoeker een kleur op het scherm:

  • Groen = ok

  • Oranje = deze gast moet nog betalen

  • Rood = een dubbel gebruikt toegangsticket

Wanneer we werken met een barcode/QR-code, checken we per scanner probleemloos tot 400 gasten per uur in.

Met of zonder badges?

Ontdek hier onze mogelijkheden voor badges.